Notícies

Featured

Al·legacions al macroprojecte Ametller

T'ho posem fàcil per posar la teva al·legació per aturar el macroprojecte Ametller.

El proper dimecres 22 de febrer a les 12 de la nit, finalitza el període per presentar al·legacions.

Per facilitar-vos la feina hem preparat algunes al·legacions. Les podeu consultar totes en aquesta pàgina "Llista de possibles al·legacions a la MPOUM inicial"

Es poden baixar diferents formats, segons us convingui: odt, docx i pdf

Podeu escollir les que vulgueu i combinar-les com vulgueu. No hi ha un nombre límit establert d'al·legacions que podeu presentar. Fins dimecres en podeu anar presentar vàries.

Consulteu la pàgina "Com presentar al·legacions a la Modificació del POUM" per més informació sobre com presentar les al·legacions.

IMPORTANT:  dimarts a les 10 del matí farem una entrada col·lectiva d'al·legacions a l'Ajuntament de Gelida. Si no teniu cap al·legació preparada no passa res, veniu a la plaça de la Vila de Gelida, en tindrem d'impreses i les podreu entrar a l'Ajuntament (recorda portar el teu DNI).

Si teniu alguna al·legació feta que voleu compartir, envieu-nos un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Setmana de l'Energia 2022

Aquesta setmana és la Setmana de l'Energia

 

 
Featured

Música pel Territori

El proper dissabte, de 18:30 a 24h, vine a Gelida a escoltar bona música, amb menjar i beure del bo. Tot km 0.

Hi haurà actuacions de Laura Buch, Polaris, Nèctar, Pau Sunyer, Les Kremats, The Healers.

Per la defensa del nostre entorn natural. Tots els beneficis serviran per cobrir despeses de la plataforma StopAgroparc.

Lloc: Plaça de l'Escorxador, s/n - 08790 Gelida.

Més infromació

Caminada NO a la MAT

NO a la MAT Alt Penedès organitza una caminada i diversos actes a la Muntanyeta de Moja el proper diumenge 25 de setembre.

 

Featured

Lliurament dels Premis Mònica Hill

Acte de lliurament dels Premis Mònica Hill per aquest divendres 25 de novembre a les 8 del vespre al Cosell Comarcal de l'Alt Penedès.

Setmana Europea e la Mobilitat i Eco Sant Cugat

Estem en la Setmana Europea de la Mobilitat i aquest cap de setmana hi ha la Fira Eco Sant Cugat

 

Paellada Mònica Hill

Música i paella per a recaptar fons pel premi Mònica Hill.

imprescindiblesmh.cat

 

 

 

 

Featured

Visita al Centre d'Educació Ambiental

Visita al Centre d'Educació Ambiental El Bosc de les Escoles de Sant Sadurní pel proper diumenge 8 de maig. Sortirem a 9:30 de l'aparcament de l'Hospital de Vilafranca o a les 10:00 del l'aparcament del Centre de Sant Sadurní.

Visitarem el bosc de les escoles, la bassa d'amfibis i la Masia de Can Mas de la Riera amb una visita guiada per l'exposició Boscos, Canvi Climàtic i incendis forestals. També farem la ruta pel sender del riu Lavernó.

 

 

 

Subcategories